„Egyrészt élvezem, hogy „terepen” lehetek. Jó ilyenkor találkozni a dolgozókkal, függetlenül attól, hogy klienseink-e, vagy csak a folyosón futunk össze, hiszen már itt is lehetőség van a személyes kapcsolódásra.
Másrészt a helyszíni jelenlét sokszor megtámogatja a konzultációk előrehaladását is. Azáltal, hogy fizikailag is ott vagyok, ahol a kliens, több tapasztalatom, élményem lesz arról, hogy mit lát, milyen közegbe jön be dolgozni. Ez már önmagában egy kapcsolódási pont.
Sok kliens preferálja a személyes párbeszédet, könnyebben beszél az őt foglalkoztató témákról, ha egy légtérben vagyunk. Az ő esetükben könnyebben, gyorsabban össze tudunk hangolódni a közös munka során, ez is segíti a cél elérését. Sokszor az is beszédes, hogy hogyan érkezik meg a kliens a terembe, hogyan köszön, hogyan jön be, milyen a testtartása. Szakemberként ezeket is figyelembe véve tudom alakítani a kérdéseimet, a munkánk fókuszát."