Milyen helyzetben ajánljuk ezt a szolgáltatást?  

A kisebb cégek ritkán tudnak munkavállalói gondozó programot működtetni a munkahelyen, pedig a kiégés megelőzése az ő esetükben talán még fontosabb. Ha egy kis szervezetben esik ki valaki hosszú napokra, hetekre, akkor vagy ellátatlan marad a feladat, vagy a többiekre hárul, akiknél ez jelentős többletmunkát jelent. A túlterheltség időszakában az együttműködés romlik, újabb megbetegedésekhez vezethet, megnő a táppénzes napok száma. 

A Harmónia utalvány megoldást jelenthet: 

  • túlterheltség időszakában, kiégés kezdeti szakaszában, 
  • nehéz munkahelyi kapcsolatok esetén, 
  • ha a magánéleti gondok negatív hatással vannak a munkára, 
  • testi problémák lelki okainak kezelésében, 
  • teljesítménycsökkenés esetén. 

 

Mit tartalmaz a szolgáltatás? 

A Harmónia kártyák sorszámozott utalványok, melyeket a cég biztosít a munkatársai számára. Úgy működik, mint egy személyre szóló bérlet, mellyel az érintett dolgozók szabadon igénybe vehetik a stresszkezelést, kiégésmegelőzést segítő konzultációsorozatot, egyéni helyzetüknek megfelelő témában.  

Ez a megoldás kifejezetten a munkavállalók egyéni szintű pszichés támogatását biztosítja. Nem fókuszál a céges szintű stresszkezelésre, nem tartalmaz céges visszajelzéseket, projektmenedzsmentet. 

A Harmónia kártya tetszőleges összeggel feltölthető. A minimális megrendelési tétel 5 kártya (kártyánként egy vagy több konzultációval), melyek 1 éven keresztül felhasználhatók. 

Költséghatékony, bármilyen profilú és méretű cég számára igénybe vehető lehetőség a munkatársak segítésére.