Milyen helyzetben ajánljuk ezt a szolgáltatást?
A kisebb cégek ritkán tudnak munkavállalói gondozó programot működtetni a munkahelyen, pedig a kiégés megelőzése az ő esetükben talán még fontosabb. Ha egy kis szervezetben esik ki valaki hosszú napokra, hetekre, akkor vagy ellátatlan marad a feladat, vagy a többiekre hárul, akiknél ez jelentős többletmunkát jelent. A túlterheltség időszakában az együttműködés romlik, újabb megbetegedésekhez vezethet, megnő a táppénzes napok száma.
A Harmónia utalvány megoldást jelenthet:
- túlterheltség időszakában, kiégés kezdeti szakaszában,
- nehéz munkahelyi kapcsolatok esetén,
- ha a magánéleti gondok negatív hatással vannak a munkára,
- testi problémák lelki okainak kezelésében,
- teljesítménycsökkenés esetén.
Mit tartalmaz a szolgáltatás?
A Harmónia kártyák sorszámozott utalványok, melyeket a cég biztosít a munkatársai számára. Úgy működik, mint egy személyre szóló bérlet, mellyel az érintett dolgozók szabadon igénybe vehetik a stresszkezelést, kiégésmegelőzést segítő konzultációsorozatot, egyéni helyzetüknek megfelelő témában.
Ez a megoldás kifejezetten a munkavállalók egyéni szintű pszichés támogatását biztosítja. Nem fókuszál a céges szintű stresszkezelésre, nem tartalmaz céges visszajelzéseket, projektmenedzsmentet.
A Harmónia kártya tetszőleges összeggel feltölthető. A minimális megrendelési tétel 5 kártya (kártyánként egy vagy több konzultációval), melyek 1 éven keresztül felhasználhatók.
Költséghatékony, bármilyen profilú cég számára igénybe vehető lehetőség a munkatársak segítésére.